همایش ملی بازاریابی گردشگری پایدار با حضور محققین و پژوهشگران در تالار حکمت برگزار شد.
این همایش در راستای سیاستهای کلان استان در زمینه گردشگری و تاکید بر بند 47 از سیاستهای اجرایی سند چشم انداز توسعه استان گیلان و با هدف برجسته کردن ضرورت و نقش سرنوشت ساز بازاریابی گردشگری در توسعه پایدار مقصدهای گردشگری، ارائه و آشنایی با روشهای نوین بازاریابی گردشگری، جلب نظر سیاستگذاران و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به بازاریابی گردشگری، تشویق اندیشمندان و صاحبنظران بازاریابی و گردشگری و حوزه های مرتبط به ارائه دستاوردهای علمی، ارائه راهکارهای اجرایی در حوزه بازاریابی برای توسعه پایدار مقصدهای گردشگری و تحلیل وضعیت بازاریابی گردشگری در کشور و استان گیلان برگزار شد.
شایان ذکر است 51 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده بود که پس از داوری 46 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که از این تعداد 8 مقاله بصورت شفاهی و 38 مقاله بصورت پوستر ارائه شد.